Webinar – Marketing dla fotografów ślubnych | 30.04.17


Po dwóch stacjonarnych edycjach w Warszawie na prośbę wszystkich, którzy chcieli ale nie mogli dotrzeć ruszamy z webinarem na temat marketingu w branży ślubnej.

Regularnie dostajemy wiadomości od osób, które pomimo świetnego portfolio nie mogą przeskoczyć pewnego progu i dotrzeć do wymarzonych klientów. Wielu fotografów narzeka na swoją sytuację nie zdając sobie sprawy, że popełniają podstawowe błędy, które cały czas ciągną ich w dół i nie pozwalają wyróżnić się z tłumu. Czasem chodzi o wyjście ze swoją pracą poza rodzinne strony a czasem o podbój międzynarodowych rynków. Recepty na to są bardzo podobne i poza wyróżniającym się portfolio wymagają świadomego prowadzenia swojej marki.

W zalewie nowych fotografów i prężnie działających social media bardzo łatwo jest zostać z tyłu albo zainwestować w rozwiązania, które nie przyniosą żadnego rezultatu.

Wskażemy też najczęstsze błędy w działaniach marketingowych i pokażemy skuteczne rozwiązania. Wszystko poparte 10-letnim doświadczeniem w branży.

Plan webinaru:

  • Świadome budowanie marki
  • Wizerunek w sieci i poza nią
  • Jakie treści publikować na stronie internetowej
  • Optymalne wykorzystanie facebooka do pozyskiwania klientów
  • Tworzenie oferty
  • Komunikacja z klientem
  • Prowadzenie spotkań
  • Jak zacząć pracę za granicą
  • Szkodliwe działania

Ponadto gościem webinaru będzie Tomek Tołłoczko (http://tomasztolloczko.com/), który opowie o swoich zmaganiach z wejściem na rynek, o obawach przy wprowadzaniu zmian i dobrych oraz złych decyzjach.

 

Data: 30. kwietnia 2017 (niedziela)
Czas trwania: 3 godziny (start o 17.00) + 30 minut na pytania od uczestników
Koszt: 250zł brutto

Każdy uczestnik będzie miał możliwość pobrania webinaru w formie pliku wideo.

Zapisy:

Imię i Nazwisko *

Email *

Telefon *

Strona www

Najbardziej interesuje mnie:

Dane do faktury (opcja)

 

Poniżej zdjęcia z warsztatów w Warszawie: